  • Data: 2015-10-13 21:58:09
    Temat: Re: Ceny pomp ciepła w oderwaniu od polskich realiów
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > W projekcie mialem 3 kominy, mam jeden do kominka :) Dzieki temu, ze
    > wybralem PC i wentylacje mechaniczna mam dwa kominy mniej. Ile kosztuje
    > komin to kazdy wie (choc posiadacze twierdza ze tyle co nic :-)) A moje
    > pelne cegielki klinkierowe mniej niz 5 pln / sztuke kosztowac nie chcialy,
    > a potrzeba ich pare setek na komin :)

    Nie no, szacun ;)

    3 kominy, jeden odjąć na kominek, to zostają dwa. Dwa kominy to dwie kotłownie. Czyli
    zaoszczędziłeś 2 kominy + 2 kotłownie, to jesteś sporo do przodu!
    Zaraz pewnie sprostujesz, że trzeci komin to wentylacyjny :)

    A skoro wentylacyjny, to ci którzy mają pompę, ale wentylację grawitacyjną, jakby nie
    patrzeć - nie zaoszczędzili na niebudowaniu komina :(

    pzdr
    Bogdan