  • Data: 2014-02-22 13:08:48
    Temat: Re: Ceny z przed 15-tu lat.
    Od: marsel <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie posiadam... ale dlaczego on traktuje Ciebie jak bank i żąda abyś
    > wypłacił mu pieniądze jakby leżały u Ciebie na lokacie przez te
    > wszystkie lata?
    Ja nie mam wiedzy, on nie ma rachunków z tamtych lat.
    Teraz dobudowałem się do jego ścian i znam obecne stawki, on podzwonił
    po kilku firmach z jakimiś kosmicznymi cenami i jemu wychodzi 100-120 zł
    za metr kwadratowy ściany(materiały+robocizna). Ja wiem ile płaciłem jak
    budowałem się w zeszłym roku i mnie mury kosztowały mniej niż połowę
    jego stawek. Ja mam rachunki, a jego argument jest taki, że przez 15 lat
    nie trzymał. No i stoimy w miejscu.

    > To jest chore a już na pewno bezczelne z jego strony.
    To raczej pazerność.