  • Data: 2014-02-22 17:53:23
    Temat: Re: Ceny z przed 15-tu lat.
    Od: Marcin Ł <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marsel" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Wychodzi że jesteś ofiarą oszustwa poprzedniego właściciela. Bo zapewne o
    > tej ścianie Cie nie poinformował.

    To,że są i już stoją sąsiednie ściany, to wiedziałem i widziałem przed
    kupnem działki.
    Poprzedni właściciel mojej działki przekonywał jednak, że z sąsiadami
    jest rozliczony. Nawet w akcie notarialnym jest zapis, że brak jest na
    nieruchomości obciążeń, hipotek i zobowiązań wobec osób trzecich.
    Teraz zjawiają się sąsiedzi i żądają jakiś kosmicznych stawek, gdyby
    były w miarę realne, to bym i się na nie zgodził, ale to co oni
    proponują, to jest grubo ponad 10% niż ja zapłaciłem za SSZ.

    moim zdaniem powinienes sie zglosic do poprzedniego wlasciciela i niech
    pomoze w wyjasnieniu sprawy. moze byc tak ze sasiedzi chca Cie naciagnac bo
    jestes "nowy". takie czasy albo stary wlasciel jak sie nie chcial w tamtych
    czasch budowac to powiedzial ze rozliczy sie przy swojej budowie no i padlo
    na Ciebie.