    Date: Sat, 22 Feb 2014 16:27:36 +0100
    From: marsel <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ceny z przed 15-tu lat.

    > A dlaczego miały by go satysfakcjonować Twoje dzisiejsze wyliczenia. Wszedł z Tobą
    w spółkę a musiał postawić za swoje. Udzielił Ci pożyczki to dlaczego nie maiłby mieć
    do odbioru kwoty powiększonej o zysk. Jakoś Cie nie brzydziło korzystanie przez 15
    lat ze ściany za którą nie zapłaciłeś. To Twój sąsiad jest poszkodowany. On chce
    odzyskać swoje pieniądze a Ty kombinujesz jak by mu ich nie dać. Sprawa zapewne się
    przedawniła i z sadu nici. Co byś zrobił jak by sąsiad teraz zburzył ścianę. Jak by
    nie patrzeć jest jego. jak to wspólna ściana to dlaczego 15 lat temu nie dałeś mu
    połowy pieniędzy albo nie postawiłeś i nie zwróciłeś się o zwrot połowy tego co
    wydałeś?

    To szeregówka, ściany "wspólne" stały od 15 lat, ja dwa lata temu
    kupiłem działkę od kolejnego już właściciela i się do sąsiada
    dobudowałem obecnie.
    Nie mam nic do tego żeby zwrócić mu połowę wydanej przez niego kwoty,
    ale jego nie interesują obecne ceny, choć w/g zasięgniętych prze zemnie
    opinii są wyższe niż te 15 lat temu.
    On nie ma rachunków z tamtych lat ale to już nie mój problem.
    Za to bardzo chętnie podpiera się dzisiejszymi stawkami z jakimiś
    kosmicznymi wyliczeniami, których nie poniósł.
    Nikt mi żadnej pożyczki nie udzielał, ja nie mam wiec zamiaru nikogo
    sponsorować.