  • Data: 2014-02-25 19:03:02
    Temat: Re: Ceny z przed 15-tu lat.
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przeczytałem z połowę wątku - nie dałem rady całości :)
    Ja bym zrobił ew. tak - poszedłbym do sąsiada - zaproponowałbym rozsądną
    kwotę - tj. opartą na aktualnej wartości. Czyli dzisiejsze ceny minus
    zużycie czy jakoś tak.

    A jak sąsiad uważa, że powinieneś mu zapłacić po cenie złota - a na
    dodatek jest tak durny, że się sam przyznał, że nie ma żadnych papierów
    - to niech się pocałuje. A jak mu się nie podoba - niech idzie do sądu.

    W sądzie wyjdzie na twoje, bo wyliczenie z sufitu "mnie robił bardzo
    drogi pan Heniek" to może sobie ten pan wsadzić w buty. O ile w ogóle
    nie będzie tak jak pisze Marek - że to raczej jego problem niż Twój :)

    Jak bym się wk..wił to bym powiedział "sąsiad - zabieraj sobie swoją
    połowę ściany i spierd..."