  • Data: 2011-11-07 14:02:38
    Temat: Re: Charakterystyka pogodowa a przesunięcie ...
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak. Najpierw nachylenie, potem ew. przesuniecie!

    Chyba jest coraz lepiej ...

    Od piątku wieczora testowałem współczynnik na ustawieniu "30" i jestem
    chyba coraz bliżej optymalnych dla mnie ustawień. Jak na razie miałem
    w dzień około 19,6 a po nocy 20,1 ...
    Dziś rano jeszcze zmiejszyłem współczynnik do "28" a zarazem zrobiłem
    przesunięcie o "2" aby temperatura w domu nie spadła za mocno a
    zarazem aby trochę jeszcze "wyrównać" charakterystykę ...
    Jest dużo lepiej niż na współczynniku "35" , tam różnice temp pomiędzy
    dniem a nocą były większe (2-3 stopnie).

    Teraz zapewne potrzebne będą lekkie korekty a potem już ustawienie
    rotametrami , bo chce aby w łazience było najcieplej , a w pozostałych
    aby była niższa temperatura ...