  • Data: 2011-11-07 15:05:20
    Temat: Re: Charakterystyka pogodowa a przesunięcie ...
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Lis, 15:02, "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>
    wrote:

    > Od piątku wieczora testowałem współczynnik na ustawieniu "30" i jestem
    > chyba coraz bliżej optymalnych dla mnie ustawień. Jak na razie miałem
    > w dzień około 19,6 a po nocy 20,1 ...
    > Dziś rano jeszcze zmiejszyłem współczynnik do "28" a zarazem zrobiłem
    > przesunięcie o "2" aby temperatura w domu nie spadła za mocno a
    > zarazem aby trochę jeszcze "wyrównać" charakterystykę ...
    > Jest dużo lepiej niż na współczynniku "35" , tam różnice temp pomiędzy
    > dniem a nocą były większe (2-3 stopnie).
    >
    > Teraz zapewne potrzebne będą lekkie korekty a potem już ustawienie
> [...]

    Ja u siebie tez ostro testuje bo pogodowke mam od 2-3 dni dopiero i
    narazie stanalem na krzywej 31 plus podbicie o 3 stC i gorne
    ograniczenie temperatury wody = 38stC. Zobaczymy jak bedzie - narazie
    jest OK ale w wieksze mrozy obawiam sie ze moze byc za cieplo - wtedy
    najwyzej zmniejsze max ograniczenie temperatury wody w obiegu do
    35-36stC i powinno wystarczyc ;)
    pozdr.

    --
    Adam