  • Data: 2009-09-29 20:20:02
    Temat: Re: Chlopaki jak GK i ocieplenie poddasza?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Wrz, 19:04, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > Nie mam jetek tylko normalny betonowy strop, stad jakos nie skojarzylem
    > takiej potrzeby. Bardzo ciekawy jest ten watek do ktorego podales link.
    > Niestety 30 stron a przebrnalem ze zrozumieniem dopiero 3, bo tak mi starcza
    > czasu.

    Przebrnij przez caly - warto :)

    > Bardzo pomocny jest ten koles w masce winnetou, az mu sie dziwie ze
    > po robocie chce mu sie to wszystko opisywac. :-)

    Ja sie nie dziwie - dzieki temu on ma wlasnie ta robote ;) Jest b.
    pomocny i uchodzi na forum muratora za fachowca w ocieplaniu - na
    pewno zrobil kilka, dziesiat, a moze i set poddaszy forumowiczom :-)
    To miejsce ma baaaardzo duzy potencjal (100 tys uzytkownikow).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.