  • Data: 2009-09-29 17:04:43
    Temat: Re: Chlopaki jak GK i ocieplenie poddasza?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dca927b4-b492-4091-baeb-

    > Do czego pion.. Np. zeby wyznaczyc rownolegle do scianki kolankowej
    > krawedz sufitu.

    No rozumiem, dzieki.
    Nie mam jetek tylko normalny betonowy strop, stad jakos nie skojarzylem
    takiej potrzeby. Bardzo ciekawy jest ten watek do ktorego podales link.
    Niestety 30 stron a przebrnalem ze zrozumieniem dopiero 3, bo tak mi starcza
    czasu. Bardzo pomocny jest ten koles w masce winnetou, az mu sie dziwie ze
    po robocie chce mu sie to wszystko opisywac. :-)

    Pozdro.. TK