  • Data: 2009-09-30 08:42:39
    Temat: Re: Chlopaki jak GK i ocieplenie poddasza?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Wrz, 00:26, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > A z tej strony tego forum nie znam. W ogole tego forum nie znam. Meczy mnie
    > ten balagan, nie wiadomo kto komu odpowiada i na co i nie chce mi sie czytac
    > 100% kiedy interesuje mnie tylko 30% bo nie wiadomo gdzie znajde odpoweidz
    > na watek w watku. :-)

    Kwestia przyzwyczajenia - dla mnie tam jest porzadek :) Do szukania
    uzywaj googla (fraza site:forum.muratordom.pl) i wszystko jest git.
    Ale faktycznie czasem trzeba wlaczyc w glowie filtr na glupoty.
    Niemniej - na prawie kazdy etap budowy jest odpowiednio dlugi i
    wartosciowy watek. Mozna sie nauczyc *wszystkiego* :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.