    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Chyba nie doceniłem wolnego rynku.
    Date: Sun, 02 Jul 2023 20:25:23 +0200
    <8...@g...com>
    <4...@g...com>

    W dniu .07.2023 o 18:59 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Ty tylko widziałeś a ja kupowałem. Widziałem jak ludzie kupuje. Nie jak
    > za rzadow placformy podchodzą, patrzą, odchodzą. Bez patrzenia na ceny
    > ustawiają w się w krótkich kolejkach i kupują kilo truskawek, kilo
    > czereśni, opakowanie malin, pięć pomidorow. I wcale nie muszą ogladac
    > każdego pieniazka jaki z piterka wyciagną.

    "Ceny malin w skupach poniżej absurdu. Plantatorzy protestują.
    Zgodnie z przewidywaniami rolników kolejnym sektorem po rynku zbóż, który
    mierzy się z olbrzymimi problemami jest sektor owoców jagodowych. Wczoraj
    i dziś, na Lubelszczyźnie protestują plantatorzy maliny."
    (...)
    Polski rząd = niemoc niekompetencja chaos bałagan

    https://www.farmer.pl/fakty/ceny-malin-w-skupach-pon
    izej-absurdu-plantatorzy-protestuja,133079.html

    TG