  • Data: 2011-12-31 14:39:00
    Temat: Re: Ciagnie ze szczelin podloga-sciana
    Od: scruffty <s...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 31 Dec 2011 05:17:26 -0800 (PST), Adam napisał(a):

    Witam,

    > Jak juz nie peknie i wsadzi sie
    > kolek - to czesto ten kreci sie w srodku przy wkrecaniu sruby i trzeba
    > stosowac specjalne kolki metalowe ("choinki"). Dla mnie katastrofa -
    > zdecydowanie latwiej mocuje mi sie kolki w porothermie :)

    Kup dobre, proste wiertła (choć do BK to i długopisem się wywierci),
    dobieraj odpowiednio średnicę do kołka i odpylaj po wywierceniu. Możesz
    jeszcze sprawdzić mocowanie wiertła, bo tak jak piszesz to albo wiertło Ci
    bije na boki, albo nie trzymasz prostopadle wiertarki do ściany. Kołek ma
    wejść z lekkim oporem. Jak rozwiercisz otworek i kołek wpada to zmień po
    prostu kołek na rozmiar większy.

    W BK plusem jest to, że utrzymuje gwoździe więc na małe obrazki itp. nie
    trzeba wiercić za każdym razem dziury.

    scruffty