  • Data: 2011-12-31 16:28:36
    Temat: Re: Ciagnie ze szczelin podloga-sciana
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Gru, 15:39, scruffty <s...@z...pl> wrote:

    > Kup dobre, proste wiertła (choć do BK to i długopisem się wywierci),
    > dobieraj odpowiednio średnicę do kołka i odpylaj po wywierceniu. Możesz
    > jeszcze sprawdzić mocowanie wiertła, bo tak jak piszesz to albo wiertło Ci
    > bije na boki, albo nie trzymasz prostopadle wiertarki do ściany. Kołek ma
    > wejść z lekkim oporem. Jak rozwiercisz otworek i kołek wpada to zmień po
    > prostu kołek na rozmiar większy.

    Ja to wszystko wiem - w zyciu wywiercilem kilka tysiecy otworow pod
    kolki - pod sama instalacje elektryczna nawiercilem ich setki,
    wiekszosc w porothermie. Nie mialem ZADNEGO problemu z ani jednym
    kolkiem, za to w BK co chwile :) Tylko w BK jest to poprostu duzo
    bardziej upierdliwe.

    > W BK plusem jest to, że utrzymuje gwoździe więc na małe obrazki itp. nie
    > trzeba wiercić za każdym razem dziury.

    Jak go nie otynkujesz to moze tak :-) Ale jak masz 2cm twardego tynku
    CW z twarda powierzchnia zewnetrzna z np. szpachli cementowej, to
    wbicie gwozdzia juz nie jest takie latwe.

    Budyn - dla mnie duza akumulacja ciepla to akurat najwazniejsza rzecz
    brana pod uwage (dlatego bardzo zaluje ze nie mam domu z silikatow - w
    2008 poprostu ich nigdzie nie moglem w okolicy kupic). Wiem, ze dla
    Ciebie nie (bo budujesz szkieletora) wiec sie nigdy nie zrozumiemy w
    tej kwestii :-)
    pozdr.

    --
    Adam