    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ciagnie ze szczelin podloga-sciana
    Date: Sun, 1 Jan 2012 16:19:37 +0100
    <jdld1v$nnv$1@usenet.news.interia.pl> <jdmd3r$mrv$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@y...googlegroups.com>
    <jdmved$9pl$1@inews.gazeta.pl>
    <e...@p...googlegroups.com>
    <jdn3kp$lnc$1@inews.gazeta.pl>

    news:jdn3kp$lnc$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Adam" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > troche naciągane te argumenty :) Akumulacyjnosc cieplna własciwie nie ma
    > żadnego znaczenia skoro dobre sa i ciezkie silki,

    A dla kogo dobre sa te kanadyjczyki?
    Mam dom drewniany na wsi i dom z ceramiki gdzie mieszkam. Komfort
    uzytkowania latem nie ma zadnego porownania. Oczywiscie, im lepiej ocieplony
    drewniak tym lepiej, ale nigdy tu gdzie mieszkam nie odczulem dyskomfortu
    porannego chlodu po znacznie zimniejszej nocy od upalnego dnia, a w
    drewniaku owszem, nie raz. Niemal cale lato w domu utrzymuje sie stala
    temperatura, poza dlugotrwalymi upalami o czywiscie. Tego nie da zaden dom o
    niskiej cieplnej pojemnosci.

    > i prawie zerowe kanadyjczyki. Izolacja akustyczna w scianie 2W jest
    > skuteczna niezaleznie od materiału - i tyle....
    > To są dyskusje włosie podzielonym na czworo. Natomiast rzeczywiste
    > niebezpieczenstwo przewiewania scian to tylko dziurawa-ceramika.

    Wcale nie dzielone na czworo. Mozesz zbic tak kazdy argument, ale dla mnie
    to ma sens.

    Pozdro.. TK