  • Data: 2012-01-01 16:03:53
    Temat: Re: Ciagnie ze szczelin podloga-sciana
    Od: "Budyń" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jdptie$s2e$1@usenet.news.interia.pl...
    > A dla kogo dobre sa te kanadyjczyki?
    > Mam dom drewniany na wsi i dom z ceramiki gdzie mieszkam. Komfort
    > uzytkowania latem nie ma zadnego porownania. Oczywiscie, im lepiej
    > ocieplony

    Tu ci musze przyznac racje - wobec braku akumulacyjnosci w kanadyjczykach
    latem wskazane jest jakies, np gruntowy wymiennik ciepła, chłodzenie.
    Ale ponieważ rozmawiamy o ogrzewaniu i to raczaej o wyborze miedzy betonem
    komórkowym a porotermem - jak dla mnie wybór jest prosty: BK.

    > Wcale nie dzielone na czworo. Mozesz zbic tak kazdy argument, ale dla mnie
    > to ma sens.

    chodzi mi o pewna wage argumentów -łatwo spieprzalny poroterm bedzie nas w
    gotówce kosztował w ogrzewaniu jesli trafi sie ściana nieszczelna. A o
    wadach innych to mozemy sobie pogdybać -ale w złotówkach to nie bradzo
    bedzie je jak przeliczyć.

    b.