  • Data: 2012-01-02 08:55:16
    Temat: Re: Ciagnie ze szczelin podloga-sciana
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Sty, 09:30, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > Toś podał argument.
    > Przecież nie mocowanie kołków w BK to bajka. Nie wiem co za wiertła używasz
    > i jak to robiłeś skoro miałes problemy

    Dla mnie fakt, nie bajka - oczywiscie gdyby to byla jedyna wada BK to
    daloby sie przezyc - ale jak juz wymieniamy wady to dla mnie jak
    najbardziej mocowanie kolkow jest w BK conajmniej upierdliwe :) A
    wiertel uzywam naprawde porzadnych bo z dewalta, maszyna taka sama.
    Piszcie co chcecie - w porothermie nawiercilem setki otworow i
    trzymaly wszystkie kolki co do sztuki - nawet te prostackie uchwyty do
    kabli YDY na wcisk! A w BK na kilkadziesiat kolkow przynajmniej kilka
    bylo problematycznych :)
    pozdr.

    --
    Adam