eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCiekawe czy w Hiszpanii tez uwazali ze na nieruchomościach nikt nie stracił › Re: Ciekawe czy w Hiszpanii tez uwazali ze na nieruchomościach nikt nie stracił
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 28 Jul 2023 06:13:06 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Ciekawe czy w Hiszpanii tez uwazali ze na nieruchomościach nikt nie
    stracił
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 28 lipca 2023 o 14:33:08 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    hetnych-na-zakup-blisko-pol-miliona-nowych-mieszkan-
    w-hiszpanii/jvq8fgb,30bc1058
> [...]
    > wykorzystanych do powiększenia portfeli aktywów banków.
    >
    > Według niedawnego raportu Banku Hiszpanii ogromna liczba pustych i
    > niesprzedanych lokali wynika z ich niewystarczającego dostosowania do
    > obecnej oferty. Dziś zapotrzebowanie kupujących dotyczy większych
    > mieszkań, z otwartą przestrzenią i wysoką efektywnością energetyczną,
    > czego wiele z wcześniejszych projektów nie brało jeszcze pod uwagę."
    >
    > Tyle w temacie, nikt rozsądny nie będzie wymieniał klitki, na taką samą
    > ale 30% droższą i dodatkowo podobnie kosztowną w utrzymaniu.

    Niedawno słyszałem jakiego palanta z lewicy co twierdził ze brakuje czterech milionów
    mieszkań. Moje stanowisko jest znane. Mieszkań nie brakuje a nawet jest ich o duzi za
    duzi w zwiazku z czym sytuacja jaka jest ma charakter propagandowo spekulacyjny.
    Twierdzę ze w najblizszej przyszłości bańka z nieruchomościami pęknie i zrobi się w
    dziale nieruchomosci mały lokalny "czarny czwartek". Ty twierdzisz ze nie mam racji
    ale zadnej swojej wizji na przyszłość nie masz. Widzę ze masz misje stawania w
    poprzek do tego co napisze. Jak napisze ze woda jest mokra to napiszesz ze się mylę.
    Niezbyt odległa przyszłość pokaze jak z nieruchomościami bedzie. Jakiego scenariusza
    oczekujesz jeśli mający gdzie mieszkać powojenny wyz odchodzi i zostawia
    nieruchomosci których potrzebuje drugi niz demograficzny i stosunek zgonów do urodzeń
    był na poziomie 5:2.