    From: "Kris" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ciekawostaka
    Date: Thu, 24 Feb 2011 22:05:54 +0100

    news:9603d9d9-dd28-4fe2-ba2d-898298ef8d83@k38g2000vb
    n.googlegroups.com...
    On 24 Lut, 16:12, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
    > Pozwol sobie zacytowac tr posta z grupy pl.soc.prawo
    > Bardzo mnie to rozbawi o- ludzie na wszystko szukaja norm i przepis w;)
    > A poni ej tekst o kt rym mowa:
    >
    > "Witam,
    > zleci em prace wyko czeniowe mieszkania osobie, kt ra z kolei wynajmowa a
    > podwykonawc w (u o enie terakoty, glazury, paneli, monta armatury,
    > doprowadzenie punkt w wietlnych itp.) Poniewa nie wiedzieli my dok adnie
    > jaki zakres b d obejmowa prace zleceniobiorca nie chcia przedstawi
    > kalkulacji - w rezultacie nie zostya a ustalona cena za us ug .
> [...]

    .niby tak się umawiał... choć chyba też bym podpisał umowę... :-)0

    Ja przez cały okres budowy nie podpisałem żadnej umowy z zadnym wykonawca.
    nie bylo takiej potrzeby.Wszystko ustalalismy ustnie itp, ale ustalalismy
    przed robota a nie po;)))
    A są jakieś przepisy prawne czy normy normujace jakie, kiedy, z kim i jak
    podpisywać umowy;))?

    Kris