eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCiekawy watek o ociepleniu z cyklu jak nie robic ocieplenia.Re: Ciekawy watek o ociepleniu z cyklu jak nie robic ocieplenia.
  • Data: 2010-12-17 12:59:59
    Temat: Re: Ciekawy watek o ociepleniu z cyklu jak nie robic ocieplenia.
    Od: "4CX250" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:op.vnurof2o1cvm6g@linux-rj.dom...
    Dnia 16-12-2010 o 22:24:17 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

    >Dobry jest już sam początek a dokładnie 1 zdjecie, membrane paroprzepuszczalną
    >przykleili
    >od środka ! :)) OWINELI KROKWIE, ŁATY będzie miało co gnic od wody. Poza tym
    >ona w ten sposób
    >niewiele daje. Ma być przybita łatami NA krokwie tak aby pomiędzy zwisała

    Niestety ale nie masz racji. W istniejących poddaszach dopuszcza się taki montaż
    membrany jak najbardziej. Nieraz widywałem w Austrii dokładnie taki sam sposób
    montazu czyli od dołu nw istniejących poddaszach które były adaptowane na cele
    mieszkalne.

    >i niczego nie
    >dotykała bo w tym miejscu woda będzie przesiakać (podobnie ja brezent w
    >namiocie) ale
    >mało kto o tym wie.

    Wcześniej gdy tej membrany wogóle nie było zapewne woda która dostawała się pod
    dachówkę i tak ściekała wzdłuż krokwi w dół.

    Marek