  • Data: 2021-11-29 23:10:03
    Temat: Re: Ciepła, Francuska zima
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Wszyscy dymią raczej +/- w tym samym czasie: kilka minut rano i kilka
    > minut wieczorem. Przy czym setka sąsiadów to tak czy inaczej zdecydowanie
    > nie lokalizacja na kominki, w takich przeludnionych miejscach potrzeba
    > innych rozwiązań.

    Te miejsca nie są przeludnione, one są zaludnione normalnie. Ten parametr
    ma bardzo szeroki zakres normalności. A cała dyskusja rozpoczęła się od
    mojego komentarza, że w związku z szerokością zakresu nie można wszystkich
    traktować jednako.

    > Powiedziałbym raczej, że na po-pojutrze.

    Z tym się zgodzę -- trudno jest określić perspektywę czasową. A że tu
    głównie chodzi o zmianę myślenia ludzi, więc trudniej tym bardziej.

    > No i pytanie czy warto pchać się w coś, co będzie działać sprawnie
    > tylko latem, skoro istnieją możliwości działające cały rok...

    Warto, bo jedno nie wyklucza drugiego.

    > Chyba, że do tego czasu znajdziemy sposób na tanią produkcję
    > kilometrów nadprzewodnika, to sporo rzeczy ułatwi.

    Ułatwiłoby, ale bez nadprzewodnika też sporo można.

    --
    Jarek