  • Data: 2014-08-29 08:24:12
    Temat: Re: Ciepła woda
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 28 Aug 2014 13:56:56 -0700 (PDT), k...@g...com

    > Te normy są niemożliwe do spełnienia z oczywistych względów.

    Tia.

    > Bakteria to coś żywego.
    > Nawet jak by jakimś cudem przeżyła chlorowanie,
    > ozonowanie i ultrafiolet to by z głodu zdechła.

    Powiedz to pacjentom szpitali gdzie całkiem niedawno był problem z
    legionellą -- szpitale były sterylizowane a sanepid zakazał kąpieli. Tam
    też pewnie brudne palce maczali w bojlerach, bo przecież jak to możliwe, że
    się bakteria w wodociągu znalazła. Niedopojęcia.

    > Poza tym bakterie mają to do siebie ze żyją w określonych dla nich rejonach.

    Więc Legionella żyje powszechnie w regionie pt. Polska i nie wiem z czym
    się spierasz. To że nie atakuje powszechnie, to wynik stosunkowo
    wyśrubowanych norm.

    > W Polsce są komary a malarii nie przenoszą. malaria nie jest chorobą o
    > podłożu bakteryjnym ale ludzie na nią chorują i umieraj. Zagrożenie to
    > samo co przy bakteriach.

    Niezły bełkot. Koklusz teoretycznie też u nas nie występuje, bo najczęściej
    dotyka US i Indie -- więc nie ma się czego szczególnie obawiać. Moje
    dziecko jednak jakimś cudem złapało ksztusiec.

    Ignorowanie problemu tylko dlatego, że statystycznie niesie małe
    zagrożenie, to skrajna głupota na miarę średniowiecza.

    --
    Pozdor Myjk