  • Data: 2014-08-29 15:49:23
    Temat: Re: Ciepła woda
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-29 12:27, Ergie pisze:

    > Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Na nic i nikt normalny takiej nie ma. Przepis mówi że instalacja ma
    > _umożliwiać_ a nie że ma być tak ustawiona by taka woda była cały
    > czas. Mimo wielokrotnego tłumaczenia do Użytkownika ciągle nie dociera
    > o co w tym chodzi.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie

    Skończ już pierdolić te farmazony, bo widać, że gówno wiesz na ten temat.

    Jest zapis "Instalacja ciepłej wody powinna zapewniać uzyskanie w
    punktach czerpalnych temperatury wody nie niższej niż 55°C i nie wyższej
    niż 60°C, przy czym instalacja ta powinna umożliwiać przeprowadzanie jej
    okresowej dezynfekcji termicznej przy temperaturze wody nie niższej niż
    70°C"
    "POWINNA ZAPEWNIĆ" oznacza w języku prawnym, że tak właśnie ma być, a
    nie że "SUGERUJE SIĘ" czy "ZALECA SIĘ" tak jak to ty sugerujesz.

    Po raz kolejny zwracam ci uwagę, że w tych sprawach nie jesteś tutaj
    żadnym autorytetem, a twoja wiedza opiera się tylko na twoich błędnych
    wyobrażeniach tzw. "widzimisiach" i głoszenie tej twojej pseudo wiedzy
    jest szkodliwe.