  • Data: 2014-09-02 15:25:59
    Temat: Re: Ciepła woda
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 2 Sep 2014 06:15:02 -0700 (PDT), Kris

    > To ja wiem bo tez mam ale czasami w kotle zgasnie a kurek z ciepła woda odkręcasz;)

    W takim razie zainstaluj sobie ogrzewacz przepływowy, albo bojler z
    płaszczem i dodatkowo z grzałką na prąd.

    > Na wyjsciu nie ma 55-60 więc niezgodne z przepisem;)

    J.w.

    > Ja nie o bakteriach tylko przepisie;)

    Aha, przepraszam, wyszedłem na chwilę z Twoich oparów absurdu i próbowałem
    sytuację urealnić tak, żebyś nie musiał się gnębić za źle zrobioną
    instalację. Wybacz, więcej nie będę.

    > Ja o niebie Ty o chlebie.

    Wręcz przeciwnie.

    > Napisałeś że "Jest mowa, że instalacja na ujęciu wody (czyt. odkręcajac
    > sam kurek ciepłej wody) ZAWSZE ma zapewniać temperaturę 55-60sC. " więc
    > ja podaję przypadki że ZAWSZE się nie da. No chyba że jak ktoś napisał-
    > elektrozawóer i termostat i jak ,55stc to odcinamy CWU;))

    Da się zrobić tak, żeby ZAWSZE było dobrze. Masz po prostu źle zrobioną
    albo źle zaprogramowaną instalację.

    --
    Pozdor Myjk