    From: "Piotr " <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Co do kosztów wykonania
    Date: Mon, 2 Mar 2009 16:26:30 +0000 (UTC)

    T.M.F. <t...@n...mp.pl> napisał(a):

    > O jakim suficie opowiadasz, to miala byc scianka a nie sufit.

    O profilu U ci tu opowiadam, który ma 4m długości i który nie ma nic
    wspólnego ze ścianami, tylko z sufitem właśnie. Z róznych względów nie zaleca
    się go ciąć jeśli to nie jest konieczne. Pewnie wiesz dlaczego.

    > A 8 plyt KG, ktore wyliczylem to jaka mistrzu ma powierzchnie?

    Ty znowu z dupy strony. Ja o płytach czy o metrach kw. ci odpowiadałem? Męczy
    mnie ta dyskusja, ale będę precyzyjny i zacytuję do czego się odniosłem:
    "Tylko tak sie zastanawiam, jak to mozliwe, ze z takim kosmicznym
    wyposazeniem na postawienie lekkiej scianki z KG o powierzchni niecalych
    10m^2 potrzebujesz 3 dni i 2 ludzi."

    Oprócz niepotrzebnych uszczypliwości na temat sprzętu, który u wszystkich
    leży w garażach, wytłumaczę. Taka ściana ma dwie strony. Policz ile to m2 do
    kręcenia, obrobienia, malowania itd. Ty udajesz, że nie rozumiesz? Kasjer po
    fajrancie przyprowadzi pewnie kolegę, który jakoś zamontuje puszkę w ścianie
    i podłączy kinkiet, oczywiście wcześniej czytając w domu instrukcje, bo w
    pracy nie wypada. Zakładam, że Piter S., założyciel wątku, gdyby był osobą,
    która wybudowała dom, nie zakładałby tego wątku, tylko w dwa dni sam
    postawiłby tę ścianę.

    > Pracuje u ciebie za max 15zl/h wyciagajac miesiecznie jak sam napisales
    > niecale 2tys. i uwazasz, ze ja za 300zl nie znajdze pana Kazia, ktory mi
    > to zrobi? Teraz to mnie naprawde rozbawiles.

    Nie wiem czemu to cię bawi. Nie powiedziałem też, że nie znajdziesz
    (przeczytaj proszę co napisałem, potem się do tego odnoś). Nie jest to jednak
    możliwe, aby zrobił to w tak krótkim czasie. Jesli może robić ile chce, to po
    kilklu dniach będzie miał zapewne satysfakcjonujące go pieniądze w kieszeni.

    > A ty ciagle swoje. Tu nikt nie mowi o firmie. Firma ma swoje obciazenia,
    > np. szefa i podatki. Ktos kto sobie chce dorobic takich obciazen nie
    ma...ciach

    Wracamy znowu do omówionego już tematu. Moim zdaniem "tanio i szybko" w tym
    wypadku nie może się udać, a przeświadczenie, że znajdzie łatwo
    "dorabiającego" też jest błędne. Chyba, że ma takiego sąsiada jak ty, z
    klamotami w garażu i jako takim pojęciu o robocie :) Dla mnie temat jest
    wyczerpany. Z miłą chęcią poczytam jak Piter S. sobie poradził z tym zadaniem.