  • Data: 2016-04-22 06:44:38
    Temat: Re: Co na ściany garażu?
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-20 o 07:30, nadir pisze:
    > Wziąłem się za remont garażu, no i zastanawiam się co dać na ściany?
    > Płytki nie bardzo mi się podobają, myślałem o farbie. Są niby jakieś
    > specjalne do garażów, czy ktoś ma, jest zadowolony i może coś polecić?

    Ma się podobać, czy być praktyczne?

    Bo jak to drugie, to płytki są bardzo praktyczne. Jak się
    pobrudzą/zakurzą, to bierzesz karchera i spłukujesz. Oczywiście pod
    warunkiem, że masz zachowane spadki i kratkę odpływową.

    A jak pomalujesz, to nie ma bata - będziesz co jakiś czas musiał
    odświeżać ściany.

    Pozdrawiam,
    MW