  • Data: 2016-04-26 06:59:43
    Temat: Re: Co na ściany garażu?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 26 kwietnia 2016 00:06:45 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > No nie gadaj ze podoba Ci sie bardziej mebloscianka jak z PRLu na scianie
    > niz np. takie cos:
    >
    > http://karsanit.pl/wp-content/uploads/2015/06/warszt
    at.jpg
    > http://modne-wnetrza.com/wp-content/uploads/przechow
    ywanie-w-domu2.jpg

    > Dla mnie bomba :)
    Łykasz magie z kolorowych katalogów
    Ładnie to może i wygląda na takich zdjęciach z katalogów właśnie. Jeśli jednak ktoś
    coś robi w garażu to czar pryśnie dość szybko;)
    Ja tam często coś w garażu grzebie i prawdę mówiąc nie wyobrażam sobie żeby takie
    druciaki praktyczne były. A używane narzędzie też tak ładnie jak na tych fotkach nie
    wyglądają;)
    Ostatnio heblowałem deski, wior masa na tych druciakach nie wyobrażam sobie jak to
    posprzątać jak wszystko na wierzchu.
    Zamknięte szafki pozwalają część bałaganu ukryć jak by nie było.