  • Data: 2016-04-27 14:36:57
    Temat: Re: Co na ściany garażu?
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-26 o 00:08, Adam Sz. pisze:
    > A tu masz przyklad czegos pomiedzy - czyli regaly (ktorych wlasnie nie chce)
    > + kosze:
    >
    > http://4.bp.blogspot.com/-X9qg8Sbsu0s/VmrNLpdEjpI/AA
    AAAAAAA54/R8cexV3xDSM/s1600/garaz_22_09_2012.jpg

    > Beznadziejna sprawa bo trzeba wyciagac kosze zeby dostac sie do srodka i
    > nie widac co gdzie lezy :)

    Tia... moja żona właśnie uwielbia różne kosze i pudła i uważa to za
    szczyt porządku. A mnie cholera bierze, że muszę ciągle takie pudło
    ściągać, wyjmować to, co potrzebuję, pudło odkładać z powrotem i potem
    jeszcze raz taka operacja przy odkładaniu czegoś na miejsce.
    Ale nie mogę przetłumaczyć...

    Pzdr
    --
    /__/_* /