  • Data: 2013-04-07 16:20:14
    Temat: Re: Co robi lodówka , że pobiera w danej chwili 290W
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.04.2013 14:16, Ikselka pisze:

    > Masz, głupolu:
    > http://north.pl/karta/grzalka-rozmrazajaca-do-lodowk
    i-samsung-da4700139b,735-DH-0061.html
    > "Nazwa artykułu: Grzałka rozmrażająca do lodówki Samsung DA4700139B

    [ciach]

    O, dobrze że tutaj jeszcze filtrów nie uaktualniłem, bo jeszcze ktoś by
    się dał tej pustej blond-główce nabrać.

    Otóż tę stronę wypełniała jakaś inna głupia jak ty pipa i popełniła błąd.

    Na wszystkich innych stronach, kwintesencjo odmóżdżenia, ta sama grzałka
    ma prawidłowo podaną moc 280W - czyli biorąc pod uwagę systemy sterujące
    akurat się zgadza z tymi zarejestrowanymi 290W.

    Popatrz tu:
    http://www.recambios.nom.es/producto/da4700139b-heat
    er-defrost-w-pjt-280w-240v
    http://www.betrolkft.hu/kesztermekek/haztartasi-gep-
    alkatresz/kesztermekek/hutogep-alkatresz/kesztermeke
    k/egyeb/kesztermekek/samsung/da4700139b-samsung-rl33
    -hutogep-alkatresz-futobetet-elparon-levo-280w.html
    http://www.piese-accesorii.ro/produs/da4700139b-heat
    er-defrost-w-pjt-280w-240v

    Zresztą popatrz sobie na parametry innych grzałek z tej twojej strony:
    http://m.north.pl/grzalki-rozmrazajace/48120.html

    Wszędzie jest to okolica 100-300W. Ten Samsung taki cudowny, że
    potrzebuje TYSIĄC RAZY mniej energii, hmm?

    Ale żeby to zauważyć, trzeba mieć w głowie rozum, a nie blond-budyń, jak ty.

    No, a teraz grzecznie odszczekuj, blond suko, odszczekuj!

    > I przyjmij do wiadomosci nieuku, że twoje pseudoobliczenia kupy się nie
    > trzymają - uwzględniasz bowiem topienie już istniejacego pół kg LODU, a
    > grzałka taka de facto NICZEGO nie rozmraża, tylko ZAPOBIEGA oszronieniu
    > podgrzewając ścianki lodówki, aby się szron NIE UTWORZYŁ.

    Nie. Ten system ma roztapiać już istniejący szron.