  • Data: 2009-05-14 05:56:02
    Temat: Re: Co robicie względem paranoi z żarówkami ???
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej napisal:
    > ale w Twoim prywatnym domu nic nikomu do tego,
    > czym wprowadzasz tzw nastroj w sypialni, lub przy jakim swietle jesz zupe :).

    Optymisto! To dlaczego w moim prywatnym domu nie moge decydowac,
    jaki gatunek trawy mam ochote zapalic, albo jaka uzywka mam
    ochote sie uwalic? Dlaczego Unia decyduje, jakie zdjecia mam
    prawo ogladac, a jakich nie. Jestes zbytnim optymista. Unia,
    autokracja urzednikow, laduje sie wlasnie do zycia prywatnego
    i to bez sadow, vide wczorajsze doniesienia o przeforsowaniu
    dyktatorskich regulacji Sarkozy'ego.

    Poczekaj jeszcze chwile i zobaczysz ormowcow na wzor angielski
    zagladajacych w okna. Wiem, ze w tej chwili wyglada to na przerysowanie,
    ale taka Kasandra juz jestem: porownaj obecne bandyckie regulacje
    prawne z tymi sprzed 10..15 lat to sam sie zdziwisz, jaki namordnik
    nam stopniowo nalozono.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek