    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Co to za krzew?
    Date: Sat, 28 Apr 2012 20:11:26 +0000 (UTC)

    Pani Basia napisała:

    > Rudziki i my mamy,parkę, ale nasze urzędują w dzień. W nocy może też,
    > ale nie widzę tego.

    Z rudzikami tak jest, że widać je w dzień, a gdy się ściemni, to już
    tylko słychać. Widzieć widziałem, bo mi dwa razy wleciał taki przez
    okno. Złapałem, obejrzałem, wypuściłem. Z bliska mordkę ma sympatyczną
    i dobrze mu z oczu patrzy. Ktoś mi mówił, że rudzik nie lubi się ze
    słowikiem. I albo jeden, albo drugi. Stąd moje podejrzenie, że to co
    słychać, to rudziki. Ale one chyba wcześniej kończą, więc może ten co
    późno po nocach świergoli, to być może słowik za strefą demarkacyjną.

    > Mogę pochwalić się lelkiem, który pojawia się i znika, zawsze działając
    > na wyobraźnię (Lovecraft). Nietopyrze też tu są.

    A jak by mu tak kozę dokupić? Byłby komplet.

    Jarek

    --
    Płacze pani Słowikowa w gniazdku na akacji,
    Bo pan Słowik przed dziewiątą miał być na kolacji,