    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Co tutaj nie zadziałało?
    Date: Fri, 27 Nov 2015 16:44:07 +0100
    <n39g4t$pq5$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>

    W dniu 2015-11-27 o 15:50, Budyń pisze:

    > no to nadal nie rozumiem gdzie ta moja naiwnosc, no dobra, nie mam obowiązku
    wszystkiego rozumiec.

    Oj prosze Cie..
    Wyrazasz zdaje sie przekonanie, ze ludzie zajmujacy sie tym (i nie
    tylko) zawsze maja wiedze i wylacznie nia sie kieruja. Tym czasem zycie
    zna nie jeden przypadek kiedy stanowisko zajmuje ktos kompletnie nie
    znajacy sie, albo znajacy sie ale ukladajacy sie w imie np. wlasnych
    korzysci. W jednym z polskich filmow zona jednego faceta mowila "moj maz
    z zawodu jest dyrektorem". Niestety nie pamietam tytulu, ale tu mamy cos
    z naszych czasow:

    https://www.youtube.com/watch?v=6gbfyqKy2n4

    Dlatego uwazam Twoj poglad za naiwny.

    Pozdro.. TK