  • Data: 2015-11-29 09:54:24
    Temat: Re: Co tutaj nie zadziałało?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 29 listopada 2015 08:34:19 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Powiem krótko: "pier.....nie" komunistyczne.

    Nadal uważam ze nie zyjemy w puszczy i nadal uważam ze spoleczenstwo potrzebuje
    narzucic sobie prawa i obowiązki dla prawidlowego rozwoju. Kodeks ruchu drogowego tez
    skasujesz?
    Mozemy rozmawiac o granicach wprowadzania norm, ale nie o tym ze ich powinno w ogóle
    nie być.

    zajmował sie urbanistyką. Ja takich pomysłów nie mam.

    > "Czasami ogrodnik potrafi być lepszym stomatologiem niż niejeden
    > stomatolog".
    > Może nie ten przykład, ale znam wielu świetnych elektroników czy
    > informatyków, którzy nie skończyli żadnej szkoły kierunkowej.
    > Znam elektroników po szkole elektronicznej i studiach, których przerosło
    > podłączenie przewodu do wtyczki czy do pompki CO.
    > Znam architekta, który nie umiał przenieść sił jętki na identyczne, dwie
    > sąsiednie belki stropowe i stwierdził, że wykonanie schodów w tym

    z wyjątków a wrecz wypaczeń robisz norme a to bzdura. Powiedz - czy statystycznie
    ogrodnicy znają sie bardziej niż architekci na ogrodnictwie, a architekci bardziej
    niz ogrodnicy na budowlance?

    b.