  • Data: 2015-11-30 07:27:24
    Temat: Re: Co tutaj nie zadziałało?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 29 listopada 2015 12:30:03 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    nieruchomosci spada, aby mogli to kupic ci którym sie taki zestaw nie podoba - ale
    za niższą cene.
    nie, nie wzroscie. Jeden góralski na takim osiedlu zepsuje urbanistyke jaka by ona
    nie była.

    zasady naukowe które mają urbanisci wiec moze pozwolic im dzialac. Oni nie okreslają
    bardzo szczegółowych zasad tylko dosc ogólne - ot kwestia postępu -mozemy mieszkac w
    ładym osiedlu zamiast w brzydkim - kosztem pewnego ograniczenia wolnosci. Dokladnie
    taka sama zasada jak z obowiązkiem posiadania instalacji w budynku -to przeciez
    obowiazek - bedziesz też protestował?

    > Też będę dyskutował. Np. dlaczego prawo narzuca, że w domu musi być
    > instalacja elektryczna czy wodna?
    > Może ja wolę siedzieć przy świetle świecy, a wodę nosić w wiaderku.

    > No tak. Ośmieliłem się skrytykować to już jestem wróg, którego należy
    > atakować.
    > Jak myślisz dlaczego mam taki, a nie inny stosunek?
    > Wiesz nikt nigdy poza fanatykami kościelnymi nie powiedział mi, że
    > jestem nikim, że jestem gorszym zwierzęciem od psa czy kota, tylko
    > dlatego, że nie wyznaję ich wiary.
    > Niestety często się spotykam z takimi stwierdzeniami i nie mogę przejść
> [...]
    zawsze kopnąć, niezależnie od sensu.

    > Bzdura. Znam wiele takich domów, które stoją pomiędzy nudnymi domami na
    > nudnych osiedlach i wsiach, stanowiąc jedyne walory tych miejsc jak
    > przysłowiowe "rodzynki w cieście".

    wiedziec ze to powinni oceniac fachowcy.

    > Oceniać co? Moje doznania estetyczne i mój gust, które są moją,
    > indywidualną cechą?
    > Chyba raczysz sobie żartować?

    no i doszlismy od pytania w jakim stopniu urbanisci maja wplywac na wytyczne
    miejscowych planow do sekwencji
    ze katolstwo jest winne ograniczaniu wolnosci (bo jaki katol ci nabluzgal w calkiem
    innej sprawie - a i ten katol to pewnie zaden szanowany katol ino jakis pijany buc)
    ze obowiazek posiadanie wody w domu to ograniczanie wolnosci (zapewne całe
    rozporzadzenie jest do wyrzucenia
    0690)
    ze oceną wartosci nieruchomosci nie powinni sie zajmowac specjalisci od wyceny
    nieruchomosci
    i ze przepisow drogowych nie nalezy likwidowac bo sluza bezpieczenstwu - mimo ze jest
    oczywistym ze podstawowym konfliktem od zawsze jest miedzy wolnoscia ktora tak
    cenisz, a bezpieczenstwem http://www.krytykapolityczna.pl/artykuly/opinie/2013
    1002/bauman-wolnosc-bezpieczenstwo-no-i-wybieraj-tu

    No nie dziw sie ze korwinistyczne myslenie jest słabo rozumiane, a wobec takiego
    miszmaszu ciezko popierac podobne inicjatywy. Mimo ze przeciez czesc ich jest jak
    najbardziej sluszna.

    b.