    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 29 Nov 2015 02:13:10 -0800 (PST)
    <n39iah$rta$1@dont-email.me> <n39qrs$u8l$1@dont-email.me>
    <f...@g...com>
    <b...@g...com>
    <e...@g...com>
    <d...@g...com>
    <565ac82e$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Co tutaj nie zadziałało?
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 29 listopada 2015 10:41:05 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    nieruchomosci spada, aby mogli to kupic ci którym sie taki zestaw nie podoba - ale
    za niższą cene.

    > , a może jednak wzrośnie?
    > Taki dom w takim otoczeniu to aż miło popatrzeć. Sam bym chętnie

    mieszkaja i kupują tam domy tam ludzie "którym sie taki styl podoba".
    Wymyslesz niezbyt wiarygodny argumenty i znów budujesz na tym narracje. Zatem - nie,
    nie wzroscie. Jeden góralski na takim osiedlu zepsuje urbanistyke jaka by ona nie
    była.

    > Jak widzisz Twój gust jest inny od mojego, a prawo, które chcesz
    > ustanawiać to tylko i wyłącznie kwestia Twojego gustu, choć podkreślasz,
    > że "o gustach się nie dyskutuje".

    ja tylko zauwazam ze osiedle moze być ładne - a może być tez brzydkie. I są zasady
    naukowe które mają urbanisci wiec moze pozwolic im dzialac. Oni nie okreslają bardzo
    szczegółowych zasad tylko dosc ogólne - ot kwestia postępu -mozemy mieszkac w ładym
    osiedlu zamiast w brzydkim - kosztem pewnego ograniczenia wolnosci. Dokladnie taka
    sama zasada jak z obowiązkiem posiadania instalacji w budynku -to przeciez obowiazek
    - bedziesz też protestował?

    > Zauważyłem ciekawą zależność, że zazwyczaj ludzie mocno związani z
    > kościołem mają tendencję do narzucania innym swoich upodobań i swoich
    > przekonań, nie licząc się w ogóle ze zdaniem innych.

    Nudzisz. Masz antykoscielne fobie. Narzuca innym swoje poglądy lewactwo - tego to nie
    widzisz, ale w kosciół warto zawsze kopnąć, niezależnie od sensu.
    Chcesz o kosciele - prosze, jako katol zawsze jestem w gotowosci wyjasniac ale tez i
    prostowac bzdury.

    > Jesteś w stanie na podstawie zmiany otoczenia wycenić zmianę wartości
    > swojej nieruchomości?

    ja nie. Nie jestem specjalistą od nieruchomosci. Jako korwinista powinienes wiedziec
    ze to powinni oceniac fachowcy.

    b.