  • Data: 2015-11-30 11:44:52
    Temat: Re: Co tutaj nie zadziałało?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 11:42:31 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Jest mnóstwo pięknych miast i wsi gdzie budynki budowane jeszcze przed wojna były.
    Wie ktoś czy wtedy można było budować jak się chce czy może jednak coś na wzór
    dzisiejszych MPZP obowiązywało?

    Ja nie wiem niestety. Ale wiem, ze jak ktos wydaje pol banki na dom to
    z reguly chce zeby ten dom wygladal przyzwoicie i zaden urzedas mu do podjecia
    decyzji o kolorze elewacji nie jest potrzebny :-) Oczywiscie sa wyjatki -
    jak ktos burdel buduje to pewnie pomaluje go na czerwono. Ale przynajmniej
    widac z daleka, ze burdel ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.