  • Data: 2015-12-01 17:27:15
    Temat: Re: Co tutaj nie zadziałało?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 1 grudnia 2015 15:19:31 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    woli - powiedzmy ze jest z pomorza zawsze marzył o różowej kostce, tam to nawet
    pasowało. No i w górach taki se zrobi. A ze błąd zrozumie pozniej to juz nie
    poradzisz.

    > No co z tego, że se zrobi różową kostkę? Na świecie stoi wiele różowych
    > domów i jakoś nikt z tego nie robi tragedii.

    No i co z tego? Wazne jest czy psuje harmonię. Wsród sobie podobnych nie bedzie psuł,
    a wśród góralskich chat -owszem.

    > Dla przykładu jakby mój sąsiad postawił coś takiego:
    > http://www.pinkowo.pl/pics/t/l-690.jpeg

    No ładny. I o czym ma swiadczyc? Ze pasuje do okolicy? Nie wiem - nie dałes stosownej
    fotki. Wiec jak wyżej.

    > Sam twierdzisz, że o gustach nie powinno się dyskutować, ale cała ta
    > dyskusja sprowadza się tylko i wyłącznie do narzucania Twojego gustu
    > innym i chcesz, aby to urbaniści narzucali Twój gust.

    uprzejmie cie informuje ze bredzisz :) Nie chce zeby narzucali MOJ gust.

    > Niestety urbaniści są także ludźmi kierującymi się także i swoimi
    > gustami, niekoniecznie zbieżnymi z Twoim gustem czy gustami innych ludzi.

    Otóż to - on ma sie kierowac SWOIM gustem, a takze zasadami obowiazujacymi
    urbanistów.

    > Dlaczego siejesz demagogię i używasz bzdurnych argumentów?
    > Przecież nikt z nas nie kwestionuje przepisów służących bezpieczeństwu.

    kwestionowales obowiazek posiadania wody, co dalej - nie wnikałem. Prąd? Wentylacja?

    > To, że ich odczucia estetyki nie pokrywają się z Twoimi... no cóż takie
    > jest życie nie wszystko i nie to samo musi się nam podobać lub nie podobać.
    > Nie jest też powiedziane, że przyjdzie urbanista i nakaże zrobić tak jak
    > Tobie się podoba. Przykładowo Tobie podobają się czerwone dachy, a
    > sąsiad chciał zrobić czarny, bo taki mu się podoba, a urbanista uważa,
    > że dach powinien być zielony, bo sobie ubzdurał, że stworzy "zielone
    > osiedle".

    no wiec ty masz wypaczone pojecie o pracy urbanisty. On sobie moze wymyslic zielone
    dachy pod warunkiem ze pasują do otoczenia - czyli np na całkiem nowym osiedlu.
    Na istniejacym napisze: czarne, czerwone lub zielone. Bo takie będą urbanistycznie
    pasowac do ISTNIEJACEJ zabudowy. A żółty nie przejdzie -i własnie o to chodzi (mimo
    ze bywają żółte dachy np w czechach dosc popularne)

    b.