  • Data: 2015-12-01 18:56:40
    Temat: Re: Co tutaj nie zadziałało?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 1 grudnia 2015 18:33:29 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Ale takich domów wiele znajdziesz w górach zarówno polskich jak i za
    > granicą?
    > http://www.ekspertbudowlany.pl/artykul/id3276,nietyp
    owy-dom-w-gorach

    rozumiesz pojecie - "okoliczna zabudowa"? Wiec jesli dajesz przykład to musisz
    okreslic wsrod jakich budynków on stoi. Inaczej nie mamy o czym gadac.

    > Oczywiście czym innym są perełki typu Regle w Zakopanem, gdzie obszar
    > jest pod specjalną ochroną i byłoby profanacją zmiana architektury,

    oooo, toz to zamach na wolnosc...

    > bronisz się przed budownictwem ładniejszym od Twojego, które może ktoś
    > wybudować obok Twojej szopki? Czy tylko tylko dlatego, że Twoja szopka w
    > sąsiedztwie ładnych domów, jeszcze bardziej będzie przypominać szopkę? :)

    musisz sie bardziej wysilic zeby mnie pod włos wziac :) Zwłaszcza ze udowadniasz ze
    nie masz pojecia o ładzie przestrzennym.

    urbanistycznie pasowac do ISTNIEJACEJ zabudowy. A żółty nie przejdzie -i własnie o to
    chodzi (mimo ze bywają żółte dachy np w czechach dosc popularne)

    > Jasny dach to lepsze zabezpieczenie przed zbytnim nagrzewaniem domu.

    buahaha, wymyslaj dalej :)

    > Dlaczego jakiś urzędas ma decydować, że muszę zrobić dach czarny, który
    > nagrzewa dom niemiłosiernie?

    odpowiedzialem juz ze 30x. Poniewaz to juz niczego nie wnosci proponuje na tym
    zakonczyc :)

    b.