  • Data: 2020-08-09 17:26:00
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > [...]
    >
    > Ja to wszystko rozumiem. Dziwi mnie tylko zachwyt nad paczkomatami.
    > Gdy się pojawiły, pomyślałem sobie, że firmy kurierskie zaczęły
    > kombinować jak zmniejszyć koszty, a kilenci zaraz zaczną się burzyć.
    > Teraz widzę, jak dalece tkwiłem w błędzie! Ja też bym w ostateczności
    > polazł do takiego paczkomatu, gdyby nie było innego wyjścia. Ale
    > jeśli jest, to nie.

    Jak ktoś całymi dniami siedzi w domu, to idea paczkomatu się
    u niego nie sprawdzi. A jak jeszcze ma wrzutnię w domu, to już w ogóle
    nie ma o czym dyskutować.
    Ja odbieram czasem paczki z paczkomatu żonie i córce, bo
    często zdarza się tak, że kurier nie byłby w stanie zastać
    ich w domu i odebranie w paczkomacie jest wygodniejsze niż
    umawianie się na inne dni/godziny czy odbiór w punkcie dystrybucyjnym-
    w końcu płacę za przesyłkę "do drzwi", więc jest to jakieś rozwiązanie
    problemu nieobecności.
    Jak ktoś ma kilometry do najbliższego paczkomatu i
    najczęściej siedzi w domu, to paczkomat nie jest dla niego dobrym wyborem.