  • Data: 2020-08-09 17:46:33
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pani Ewa napisała:

    > No widzisz. A ja w promieniu 500 metrów od domu mam 2 paczkomaty.
    > Spacerkiem mogę podejść po coś mniejszego.

    Widzę. Ja mam dwa kilometry. I nie twierdzę, że to daleko, bo wszędzie
    mam tak. Zatem rozumiem, że możne, lecz wciąż nie dociera do mnie
    epokowość tego wynalazku. A tak przy okazji: w niektórych krajach
    skrzynki pocztowe od zawsze umieszczano we wsi w jednym punkcie.
    Jak wieś duża, to w kilku. Listonosz podjeżdża i wtyka co komu się
    należy. A potem ludzie potem idą tam i odbierają.

    --
    Jarek