    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 9 Aug 2020 10:53:19 -0700 (PDT)
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <e...@g...com>
    <5f302442$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Co wybrać?
    From: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    > Ale po co tam siedzisz gdzieś na obczyźnie? Jesteś obywatelem drugiej
    > kategorii. Przyjedź do PL i tutaj kup sobie dom z 2 ręki. Zależy ile
    > masz lat, bo może mieszkanie wystarczy.

    Kiki, znowu się rozczuliłem. Dzięki ale decyzje podjęte wiele lat temu
    a że po drodze wszystko się pochrzaniło to inna sprawa.
    Miało być pięknie i śpiewnie jest szaro i smutno. Tam czy tu
    na jedno wychodzi. A tu jest chociaż cieplej i czasami może
    znajomy na placek drożdżowy wpadnie (nie wiem skąd go wezmę
    ale coś wymyślę).
    Wiesz, że w jednej z gmin tak dużo jest anglików, że wybrali swojego
    Burmistrza (anglika).
    Hiszpania jest bardziej otwartym krajem na inne narodowości
    niż jakikolwiek inny kraj europejski.
    K.