    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 9 Aug 2020 11:08:22 -0700 (PDT)
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <e...@g...com>
    <5f302442$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Subject: Re: Co wybrać?
    From: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    > Jarek

    No to coś Wam napiszę.
    Całe życie pracowałem na swoje i na swoim. To znaczy, że
    nie brałem od państwa tylko dawałem państwu. Nawet za
    leczenie swoje płaciłem. Jak sami wiecie w takich warunkach
    pracuje się według potrzeb a nie według wymiaru czasu pracy.
    Dużo i często. Jak to bywa w krajach o dużych
    potrzebach socjalnych jeśli ja nie zapłaciłem czegoś to
    państwo sobie samo wzięło bez pytania. Taki urok i taki
    zwyczaj - kwestia przyzwyczajenia. Da się przeżyć.
    Pewnego dnia postanowiłem odpocząć. Miałem dosyć,
    zwyczajnie dać sobie chwilę oddechu. Po kilkudziesięciu latach
    harówki uznałem, że mam prawo. Oczywiście dostałem
    zaproszenie do jednego z urzędów (... nie stawiennictwo
    grozi ... itd.). Idę, państwo moje pięknieje za moje pieniądze
    urząd pięknie wykończony za moje pieniądze, wchodzę do
    środka urzędnicy siedzą przy ładnych biurkach za moje pieniądze
    przy biurkach siedzą z niezadowolonymi minami urzędnicy,
    którym ja cały czas płaciłem. I taki z niezadowoloną miną
    pyta mnie: a z czego Pan teraz będzie żył?
    Postanowiłem coś zmienić.
    K.