    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Co wybrać?
    <c...@g...com>
    <5f287cc3$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <5f2e8958$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f2e8f64$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <5f2ff050$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <5f304374$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 9 Aug 2020 21:15:34 +0200

    Pani Ewa napisała:

    > Nie mam konta na żadnym portalu społecznościowym. Jak
    > zainstalowałam apkę, to automatycznie zassał mi wszystkie
    > kontakty z telefonu. Bardzo przydatna rzecz.

    To że zassał, to jeszcze nic. W ogóle nie smyram paluchem
    po ikonce WhatsAppa, jest gdzieś głęboko schowana. Ważne,
    że ssanie dokonało się też w druga stronę -- w kontaktach
    dostępnych przy normalnym dzwonieniu, pojawiła się mała
    ikonka WhatsAppa przy każdej osobie, która używa tej
    aplikacji. Ode mnie zależy, czy zadzwonę przez publiczną
    sieć, czy przez WhatsAppa. Ktoś powie, że to naruszenie
    prywatności, skoro wiem, co kto ma zainstalowane. Bzdura.
    Jak mam czyjś numer, to wiem, że ma telefon -- takie samo
    naruszenie.

    --
    Jarek