  • Data: 2020-08-12 16:11:03
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-08-12 o 15:12 +0200, KIKI napisał:
    > Emigrantom, którzy mają rezydencję podatkową poza Polską nie powinny
    > przysługiwać prawa wyborcze.

    Z tym jestem w stanie zgodzić się połowicznie. Tylko połowicznie, bo
    uważam, że sprawę należałoby pociągnąć dalej: prawo głosu ma każdy
    (emigrant również), ale ilość przysługujących mu głosów uzależniona jest
    od kwoty podatków wszelakich które obywatel wpłacił w okresie ostatniej
    kadencji.

    > Przyznawanie się publiczne to też indoktrynacja w przestrzeni
    > publicznej i za to powinna być kara więzienia.

    No ok, ale jak rozwiążemy sprawę tych (zboczeńców!), którym podobają
    się grube, brzydkie kobiety? Nie można przecież tego tak zostawić.

    Mateusz