  • Data: 2020-08-12 16:59:29
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: budynPL <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 12 sierpnia 2020 15:08:36 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

    > To są tak zwane wartości chrześcijańskie. Nie muszę wierzyć w nic aby
    > utożsamiać się z dziedzictwem kulturowym ziem, na których mieszkamy.
    > Budyń może sobie wierzyć, ja mogę sobie nie wierzyć ale wyznajemy tę
    > sama przynależność.

    ja bym to napisał inaczej bo już dawno nie chodzi o wiarę - dobrze wiemy co się
    dzieje na zachodzie który zlaicyzował się duzo wcześniej. Wygląda na to że dużo
    lepiej nam (jako calosci społeczeństwa) się opłaca mieć wspólne poglądy,
    demokrację rozumianą jak rządy większości w przeciwieństwie do politpoprawnego
    terroryzmu mniejszości niezależnie czy pretekstem będzie jakies lgbt, wydumany
    antysemityzm, czy ostatnio popularny BLM (te się u nas nie przyjmie z braku murzynów)
    czy wreszcie być społeczeństwem jednonarodowym.
    Już parę lat temu pisałem na tej grupie, jeszcze Ergie pisywał, że w europie
    zachodniej będą się naparzać młodzi biali narodowcy z islamistami. Tak się
    dzieje, po co nam takie rzeczy u nas. Trzeba się uczyć na cudzych błędach.

    b.