  • Data: 2020-08-12 17:48:43
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12.08.2020 16:11, Mateusz Viste wrote:

    > Z tym jestem w stanie zgodzić się połowicznie. Tylko połowicznie, bo
    > uważam, że sprawę należałoby pociągnąć dalej: prawo głosu ma każdy
    > (emigrant również), ale ilość przysługujących mu głosów uzależniona jest
    > od kwoty podatków wszelakich które obywatel wpłacił w okresie ostatniej
    > kadencji.

    To by było ciężko wyliczyć, chyba, że procentowo ile zapłacił na
    obczyźnie, a ile w PL w jakimś tam okresie, może być kadencja sejmu czy
    prezydenta w zależności jakie aktualnie mamy wybory.
    Jak ktoś od >5 lat jest w UK (wybory prezydenta) to mu żaden głos nie
    przysługuje, jak od roku to 4/5 i tak dalej. To jest nawet sensowne.

    > No ok, ale jak rozwiążemy sprawę tych (zboczeńców!), którym podobają
    > się grube, brzydkie kobiety? Nie można przecież tego tak zostawić.

    Gruba kobieta to w dalszym ciągu kobieta. Żona też może zrobić się gruba
    z biegiem lat. My też możemy zgrubieć. Nie porównuj.