eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCo zamiast styropianu w warstwie instalacji pod podłogą?Re: Co zamiast styropianu w warstwie instalacji pod podłogą?
  • Data: 2018-05-05 21:35:16
    Temat: Re: Co zamiast styropianu w warstwie instalacji pod podłogą?
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-05 o 20:31, Lisciasty pisze:

    > Patrząc od dołu:
    > - chudziak 10cm
    > - 5cm xps
    > - folia PE
    > - 20cm xps w strefie brzegowej szer. 1m
    > - folia PE
    > - płyta 25cm
    Coś mi tu nie pasuje, dla tych grubości to albo w strefie brzegowej
    płyta będzie miała 10cm albo w środku 40cm albo zrobi łódkę :)

    > - 12 cm EPS
    Skoro będzie 12cm pod wylewką to nie kombinowałbym ze strefami i dał
    równo pod całą płytą 5cm po bokach może być więcej, potem plyta wg planu
    i te 12 czy 15cm pod podłogówkę, czyli wylewka typowa 8cm.

    Łączenie podłogówki z płytą nie jest dobrym pomysłem, bo będzie zbyt duża
    bezwładność, a to będzie bardzo utrudniało przyszłe użytkowanie.

    --
    Pozdr
    Janusz