  • Data: 2015-03-02 21:26:01
    Temat: Re: Cos dla XL [cross]
    Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-02 o 21:16, Ikselka pisze:
    > Wiem to wszystko i nie dlatego temu beleczemu odpisuję, że toto biorę serio
    > - merytorycznie REAGUJĘ na jego farmazony, żeby się ludzie (niektórzy
    > chociaż, którym jeszcze mózg pozostał w stanie względnie samodzielnym...)
    > po przeczytaniu zastanowili nad tym, co ten dureń produkuje i czy warto go
    > w ogóle słuchać.

    Ikselciu, Ława to tylko szyderca i wielbiciel sarkazmu. On niczego
    merytorycznie
    nie jest w stanie napisać. Jego wypociny to doskonały przykład
    pseudonaukowego
    bełkotu parodiującego prawdę, a więc to zwykłe kłamstwa, które trzeba
    zafiltrować i wywalić do kosza.

    --
    Nemrod Vargardsson

    Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę