  • Data: 2015-03-04 09:16:33
    Temat: Re: Cos dla XL [cross]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.03.2015 09:02, Ghost pisze:

    > Nie oznacza, jeśli ktoś pyta ile jest 2+2 to pyta o zwykłe dodawanie,
    > chyba, ze wcześniejszy kontekst wskazuje na cos innego. Jeśli tego
    > kontekstu nie podał, wówczas nie jest to błąd odpowiedzi, a pytania.

    Bingo. Właśnie to usiłowałem nimrodowi wytłumaczyć, ale on jest na to
    zbyt tępy i użył zbyt nisko latającego kwantyfikatora - w jakiejś
    dyskusji stwierdził, że bóg istnieje bo 2+2 zawsze równa się 4.

    Pomijając kompletny non sequitur pierwszej części.... "argumętu"
    (pisownia zamierzona), 2+2 nie zawsze równa się 4 - wszystko zależy od
    kontekstu.

    Innymi słowy: wyciąłem nimrodkowi podobny numer, jak król Artur
    strażnikowi mostu (patrz: Monty Python i Święty Graal) i biedak do tej
    pory się nie pozbierał ;)

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić