  • Data: 2015-03-04 11:48:30
    Temat: Re: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:19927ubo3jjjg.1ttuufndsa4h1$.dlg@40tude.net...

    > Albo podaje się, że właśnie źli i paskudni rolnicy wyszli na drogi, a nie
    > podaje się, że się właśnie (co sama wczoraj widziałam) w Biedronce
    > sprzedaje włoskie i kanadyjskie jabłka i "zwykli ludzie", co na tych
    > rolników psioczą o drogi, ochoczo te kanadyjskie jabłka kupują, zamiast
    > kupować polskie.

    Ikselko miła,
    Właśnie zastosowałaś metodę, którą z uporem potępiasz :) Wybiórczej prawdy.
    Albo nie zauważyłaś, albo przeleciałaś przez sklep jak meteoryt;)
    Przecież w Biedronce są również jabłka polskie, kupowane bardzo chętnie w
    sporych ilościach i jest ich więcej niż zagranicznych. Te obce, to gatunki,
    które u nas nie są produkowane. Sama lubisz i cenisz szare renety, pewnie
    znasz sprzedawców tego gatunku - możesz wskazać gdzie kupić polskie ? Bo u
    mnie w mieście tylko kanadyjskie :( Na targach polskich renet nie ma. W
    sklepach warzywniarskich też nie.

    Pozdrawiam,
    JBP