    From: "Kris" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Coś dla czekających na prąd - bardzo długie
    Date: Thu, 1 Dec 2011 10:25:10 +0100

    >Użytkownik "SkiMir" napisał w wiadomości grup
    >dyskusyjnych:jb3hd1$j7o$...@s...cyf-kr.edu.pl... Tyle z historii dla
    >pokrzepienia tych co jeszcze prądu nie mieli.

    Ja akurat z energetyką(u mnie Energa) problemów żadnych nie miałem.
    Jak dostałem pozwolenie na budowę to poszedłem do oddziału Energi i mówie zę
    chce mieć prąd na budowie
    Dali do wypełnienia jakieś papierek kazali wpłacić bodajże 500zł
    zaliczki(2200zł całość robót wycenili a mogłem taniej jakbym obnizył moc
    przyłączeniową)
    Za około 3 miesiące chyba zaczęli kopać(kilkaset metrów kabla+ przebicie pod
    dwiema drogami i postawili skrzynke z licznikiem w granicy działki.
    Dodatkowo po drodze postawili dwie inne skrzynki do działek leżących po
    sąsiedzku pomimo tego że nikt wtedy tam jeszcze się nie budował. Podejrzewam
    że musieli uzyskac zgody wszystkich(3) współwłaścicieli drogi w której
    kopali ale mnie to nie obchodziło. Jak skończyli poprosili o dopłate
    brakującego 1700zł i zaprosili do podpisania umowy. Ponieważ nie chciałem
    prądu tzw budowlanego więc podpisali umowe na taryfę normalną. Było to
    możliwe dzięki temu ze miałem nadany nr działki i byłem tam zameldowany. A
    na działce wtedy chyba dopiero mury parteru+ strop był postawiony.
    Dostałem klucze od skrzynki i tyle. Przez kilka miesięcy podłączyłem się w
    krzynce prowizorycznie pod licznik bezpośrednio bo jeszcze nie miałem
    rozdzielni w domu. Ale nikogo to nie obchodziło. Nigdy też nie chcieli ode
    mnie jakiś protokołów instalacji w domu. Nie obchodzi ich więc nic co się
    dzieje poza licznikiem.

    -- Pozdrawiam

    Kris